InBlindz bestaat tien jaar, onderdeel van Stolker Glas uit Nieuwegein. Na de introductie van de merknaam heeft deze zonwering en raambekleding in glas een vlucht genomen. Stolker zet het innovatieve glas op de markt met een fijnmazig netwerk. Dat zijn partners als glaszetbedrijven, kozijnfabrikanten en aannemers. Hoe ontwikkelt het product zich en wat zijn de trends? Belangrijkste boodschap: ‘Je moet volledige focus op je product hebben.’
Glas met jaloezieën, lamellen, zonwering, plissés en screens. Het weren van zonlicht en bovenal zonnewarmte met een product tussen glas kent vele namen. Zonwering en raambekleding in glas dekt het beste de lading. Dat vinden Wim van Lindt en Dennis de Bruin. Zij zijn respectievelijk directeur van Stolker Glas en commercieel technisch adviseur InBlindz. Een verzamelnaam van horizontale jaloezieën, plissés en duplissés, top-down in glas.
Onbekendheid InBlindz wegnemen
‘Er zijn meer aanbieders en oplossingen op de markt’, zegt Van Lindt. ‘Gelukkig maar, want de grootste uitdaging is het wegnemen van de onbekendheid bij het grote publiek. We hebben een duidelijk merk in de markt gezet. Met een team van professionals ondersteunen we onze partners met training, opleiding, uitgebreid advies, verkoop en aftersales.’
Lees het volledige artikel in de jongste uitgave van Glas in Beeld (GIB#2 – april 2022). Nog geen abonnee? Neem hier een abonnement.