Het is hard gegaan met Baka Glass sinds de start van de ontwikkeling in 2017 en de introductie eind 2018. Niet alleen het softwareprogramma zelf is geëvolueerd, ook het aantal glasbedrijven dat ervan gebruik maakt is hard gegroeid. Inmiddels profiteren meer dan zestig bedrijven met een veelvoud aan gebruikers van de vele voordelen van het werken met Baka Glass. In een advertorial in Glas in Beeld vertelt DGA Niels Hoffmann van AA Glas over het succes.
Hoffmann heeft op basis van zijn glaservaring samen met softwareontwikkelaar Ofzio de blauwdruk voor Baka Glass gemaakt. ‘Van offerte tot betaling en van planning tot telefonie vergemakkelijken meerdere modules de handelingen rond de organisatie van een glasorder.’ Die modules zijn eenvoudig uit te breiden. Bedrijven beginnen meestal met een module voor orderverwerking en automatisch boekhouden. Daar bovenop zijn er vele alternatieve modules voor plannen, bestellen, telefonie, klantportaal en projecten beheren. Ook is er een dashboard met handige statistieken.
Meer met Baka Glass
Maar er kan volgens Hoffmann al veel meer. ‘Wil je een auto-volg-systeem, gecertificeerd voor de Belastingdienst? Dat kan. Wil je SMS voor klanten ingebouwd hebben? Prima. Of je een module wilt hangt af van wat je als bedrijf doet en van de afweging of je het terugverdient. Voor een herstelbedrijf is de tijdsbesparing van SMS’en enorm. De klant krijgt automatisch een reminder, zodat een monteur niet voor niets voor de deur staat. We bouwen voor het glasbedrijf maar ook voor zijn klanten. Dat is de essentie. Gebruiksgemak, snelheid, service naar de klant. Automatiseren maar toch persoonlijk houden.’
In de jongste uitgave van Glas in Beeld, die deze week verschijnt, vindt u de volledige advertorial. Nog geen abonnee? Vraag hier een proefexemplaar op.