Glaspunt, specialist in 24/7 glasherstel, zet een belangrijke stap voorwaarts in de markt door de overname van GlasAlert. Met deze strategische overname versterkt Glaspunt haar positie en verstevigt het bedrijf uit Arnhem haar dienstverlening aan klanten in heel Nederland.
De overname van GlasAlert uit Nieuwegein is volgens de twee een logische en natuurlijke stap in de groei van Glaspunt. Beide bedrijven delen een jarenlange ervaring en toewijding in het 24/7 herstel van glasschade. Door de krachten op het gebied van glasherstel te bundelen, vergroot Glaspunt haar capaciteit en kan zij klanten nog sneller en effectiever van dienst zijn.
‘Topservice glasherstel’
‘We voelen ons bij Glaspunt vereert om de mooie organisatie en het mooie merk GlasAlert voort te mogen zetten’, zegt Arjen Oude-Alink, COO van Glaspunt. ‘We kijken er naar uit om de aankomende jaren verder te bouwen, met een top-dienstverlening en een top-service. Dit zowel voor onze opdrachtgevers als voor de uitvoerende glasherstelbedrijven.’
Snelle integratie
Door het bundelen van expertise en middelen, speelt Glaspunt in op de steeds groeiende vraag naar betrouwbare, snelle glasschadeherstelservices. Dit zowel in de particuliere als zakelijke markt van het glasherstel. Glaspunt ziet uit naar een succesvolle integratie met GlasAlert en verwacht dat klanten en partners de voordelen van deze samenwerking snel zullen ervaren.
Over Glaspunt
Glaspunt is al jarenlang een gevestigde naam in Nederland voor het 24/7 herstellen van glasschade. Het bedrijf staat bekend om zijn klantgerichtheid, betrouwbaarheid en vakmanschap. Met een uitgebreid team van professionals zet Glaspunt zich in om zowel particulieren als bedrijven snel en efficiënt te helpen bij glasschade en renovatie.