De Glaslijn, contactcentrum voor glasherstel, opereert voortaan onder een nieuwe naam: Clarixy. Deze lancering markeert een frisse start met een duidelijk streven: de grootste worden in 24/7 glasherstel.
Mijke Arends is Algemeen Directeur van Clarixy. Zij zegt: ‘Na vele voorbereidingen achter de schermen, presenteren we met trots onze nieuwe naam Clarixy. Een frisse look en een verbeterde website die perfect aansluit bij onze ambitie om nummer één in glasherstel te zijn. Samen gaan we vooruit.’
24/7 glasherstelservice
Clarixy staat klaar voor meldingen van glasschade en coördineert het herstel. Iedereen met glasschade kan 24 uur per dag, 7 dagen per week snel en makkelijk online een melding doen. Daarnaast wil Clarixy een grotere rol gaan spelen in de verduurzaming van woningen door het plaatsen van beter isolerend glas. Zij neemt klanten daarbij alle zorg en werk uit handen. ‘Het landelijke netwerk van glasherstellers garandeert dat er altijd snel en effectief gehandeld wordt’, aldus het bedrijf uit Breda.
Grootste in glasherstel
Met een nieuw logo en een verfrissende huisstijl wil Clarixy haar diensten naar grotere hoogtes tillen. Clarixy is meer dan alleen een nieuw jasje: het is een belofte dat er actief gestreefd wordt naar excellente dienstverlening en complete ontzorging. Dit vanuit de ambitie om de grootste te worden in de 24/7 glasservice. ‘De naam Clarixy, die geïnspireerd is door het streven naar helderheid en kwaliteit, past hier perfect bij’, aldus Arends.
Breng buiten naar binnen
Met glas breng je het mooie van buiten naar binnen en laat je de narigheid buiten. Met de nieuwe merkbelofte ‘Breng buiten naar binnen’ wil Clarixy dit uitdragen. Ook wil het contactcentrum voor gasherstel ervoor zorgen ‘dat mensen kunnen blijven genieten van hun uitzicht, hun inkijk, hun bedrijfsimago en hun thuis.’
Over Clarixy
Clarixy bestaat 24 jaar. In 2000 werd De Glaslijn opgericht, eerst als schade-afhandelaar voor glasverzekeraar Midglas. Later groeiden het uit tot een zelfstandig bedrijf en nu werkt het voor een groeiend aantal partners. Op de site: ‘Sinds onze oprichting specialiseren we ons in glasschadeherstel en zijn we recentelijk begonnen met verduurzaming. We zijn hét contactcentrum voor het herstel van alle soorten glasschades, maar doen meer. Clarixy fungeert als tussenschakel tussen de betrokken partijen voor zowel verzekerde als niet-verzekerde schades. Dit zijn de glaszetter, de huurder en/of de eigenaar en (indien van toepassing) de verzekeringsmaatschappij.’