‘Onze nieuwe site en huisstijl weerspiegelt veel beter wie we zijn en wat we doen’, zegt Louis Grootscholten, algemeen directeur van Glass Inside Nederland. Het bedrijf uit Wateringen en met meerdere franchisers in het land is ‘dé specialist in hoogwaardig interieurglas’. Grootscholten: ‘Door jarenlange ervaring zijn we uitgegroeid tot een vertrouwde naam in de glasindustrie. Met zeven vestigingen in West-, Midden- en Zuid-Nederland zijn we altijd dichtbij.’
De lancering van de nieuwe website én huisstijl was vorige week. Dat moment was geen toeval: op 30 juni was het precies achttien jaar geleden dat Glass Inside zijn eerste showroom opende. Dat was in Wateringen en inmiddels zijn er ook vestigingen in Enter, Elst, Schijndel, Kerkrade, Etten-Leur en Moordrecht.
Nieuwe website
Glass Inside werkte onder leiding van creatief bureau Speax toe naar een visueel aantrekkelijke en vooral gebruiksvriendelijke website. In verschillende inspirerende werksessies werd gezamenlijk de nieuwe website uitgedacht. Grootscholten (rechts op de foto): ‘Niet alleen hoe de site eruit moest komen te zien, maar ook hoe de structuur moest worden om de klant zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen. Het resultaat is een website die goed aansluit bij de wensen van zowel het bedrijf als de klant. De site weerspiegelt nu veel beter wie we zijn en wat we doen. En niet onbelangrijk; we hebben een inspiratiepagina waar de klant rustig kan rondneuzen in eerdere projecten om ideeën op te doen.’
Over Glass Inside
Glass Inside is volgens Grootscholten opgericht met een duidelijke visie: hoogwaardige glasproducten leveren die zowel functioneel als esthetisch aantrekkelijk zijn. Van deuren, douchewanden en balustrades tot keukenachterwanden, maatwerk- en isolatieglas. Grootscholten: ‘Met Glass Inside voeg je een vleugje transparantie en speelsheid toe aan elke ruimte.’