Ga naar hoofdinhoud

Glaszetter: beroep zichtbaar door online campagnes

Bijna een miljoen Nederlanders heeft gezien wat het beroep glaszetter bij een OnderhoudNL-bedrijf inhoudt. Dat is het resultaat van een online campagne die OnderhoudNL het afgelopen half jaar heeft ingezet. Dit ‘met dank aan de bedrijven die hieraan hebben meegewerkt en de tientallen leden die hun eigen wervingsvideo hebben ingezet’, aldus OnderhoudNL.

Dit project is mogelijk gemaakt door de jaarlijkse bijdrage aan de Stichting Bedrijfstakheffing (BTH), een initiatief van ondernemers voor ondernemers. Jaarlijks betalen alle bij OnderhoudNL aangesloten bedrijven een bijdrage die wordt ingezet voor het financieren van projecten die de leden ondersteunen bij het ondernemen.

Video ‘Word glaszetter’

Instagram en TikTok

Het beroep glaszetter wordt naast schilder ook als kansrijk beroep gezien in meerdere onderzoeken. ‘Het is belangrijk dat we bij die doelgroep zichtbaar zijn en blijven.’ Daarom zijn de video’s ingezet rondom online programma’s zoals StukTV en op populaire social media kanalen Instagram en TikTok. Uiteindelijk zagen bijna een miljoen jonge mannen en vrouwen de advertenties. Waarbij er vooral gericht is op de leeftijdscategorie vijftien tot veertig jaar. Lees ook hoe OnderhoudNL het vak van glaszetter op de kaart zet.

Schrijf je in voor de Glas in Beeld nieuwsbrief

Ontvang elke week uit het laatste (product)nieuws, trends en ontwikkelingen uit de glassector in je mailbox.
Sluit je aan bij ruim 3.500 professionals en mis niets!

Gerelateerd

Vliegvuurtest: Kingspan test met succes daksysteem

Kingspan Light + Air uit Uden heeft met succes haar BA4 daksysteem getest. In de wandelgangen wordt deze test wel…

Goemaat opent nieuw pand in Goedereede

Afgelopen vrijdag opende Goemaat op feestelijke wijze haar nieuwe pand in Goedereede. De uitbreiding is een belangrijke stap voor het…