Glass Inside heeft met succes deelgenomen aan de Woonbeurs in Amsterdam. Een dikke maand na het drukbezochte evenement heeft het bedrijf uit Wateringen de belangstelling van de vele bezoekers in kaart gebracht en aanvragen follow up gegeven. Er is vooral grote belangstelling voor de Magneo, de automatische magnetische deur van Dorma die Glass Inside ook zelf als toegangsdeur naar haar showroom in Wateringen heeft aangebracht.
Na de gestage groei de eerste jaren heeft oprichter Louis Grootscholten de werkzaamheden van Glass Inside – het ontwerpen, adviseren en monteren van interieurglas – naar een franchiseformule ‘getild'. Twee glasbedrijven, Tjade Petri in Haarlem en Glass Inside Limburg in Kerkrade, zijn daar inmiddels met succes op ingespeeld en een derde vestiging, in Brabant, is in de pen. Deelname aan beurzen als de Woonbeurs Amsterdam past in de promotie-activiteiten van de formule. De Woonbeurs is al zeventien jaar het vernieuwende woonevenement van Nederland. Jaarlijks presenteert de beurs eigentijdse collecties en producten. Afgelopen editie (26 september – 4 oktober) genoten meer dan 80.000 bezoekers van de nieuwste trends en deed men veel inspiratie op bij ruim 300 woonprofessionals. In 2010 vindt de Woonbeurs Amsterdam plaats van 25 september tot en met 3 oktober. Meer informatie: www.glassinside.nl